MATERIAŁY DLA UCZNIÓW

 

Drodzy uczniowie,

Poniżej regularnie będą zamieszczane materiały edukacyjne dla was:

Podręczniki i materiały edukacyjne możecie znaleźć również na stronie https://epodreczniki.pl/

Zadania są też przesyłane przez dziennik LIBRUS i zadawane podczas zajęć zdalnych na platformie Microsoft Teams.

 

 

 

 

MACIEJ KUPIDURA

Drodzy uczniowie,
Zadania z Projektowania Multimedialnego IIIA i IIB na czas nauki zdalnej

 

Zadanie 2

1. Należy zaprojektować pomieszczenie w rzucie izometrycznym.

2. Blender - Należy wykonać model trójwymiarowy pomieszczenia w programie Blender.

Do 16.05 (sobota) do 23:59 przesyłamy 1 cześć zadania (projekt).

Do 21.05 (czwartek) do 23:59 przesyłamy 2 cześć zadania.

 

 


Zadanie 1
Należy wykonać przynajmniej jedno zadanie z poniższej listy:

1. Blender - za pomocą brył podstawowych stwórz (do wyboru):

  • obiekty z martwej natury (np. obiekty które pamiętasz ze szkolnych sal malarstwa)

  • przedmiot z Twojego pokoju/domu

  • inną prostą scenę (krajobraz, wnętrze, lub podobne)

Oceniana będzie realizacja i pomysł.

2. Affinity Designer - Zaprojektuj w programie ikony do wykorzystania na stronie szkoły (najlepiej zestaw ikon). Ikony muszą pasować stylistyką do Logo szkoły. Możesz stworzyć np.: ikonę do pobierania dokumentu, kontaktu telefonicznego czy mailowego, adresu szkoły, dla pracowni albo specjalizacji.
Oceniana będzie realizacja i pomysł.

3. Display.land - wykonaj skan 3D dowolnego obiektu w Twoim pokoju/domu. (Pamiętaj, żeby nie skanować obiektów błyszczących i przezroczystych)
Oceniana będzie realizacja i pomysł.

4. Jeśli nie masz możliwości wykonać żadnego z powyższych zadań na komputerze, tablecie czy telefonie. Zaprojektuj na kartce ikony do wykorzystania na stronie szkoły (najlepiej zestaw ikon). Ikony muszą pasować stylistyką do Logo szkoły jak w punkcie 2.
Oceniana będzie realizacja i pomysł.

Do poniedziałku 6 kwietnia (do 23:59) należy wysłać przez wiadomość w Teams co najmniej jedno z zadań.
7 kwietnia omówimy zadania na zajęciach.

Instrukcje do zadania 1 i 2 znajdują się na Teams (nagrane lekcje).
W razie pytań i problemów proszę o wiadomość przez Ms Teams lub przez Librusa.

 

 

LUCYNA GRABOWSKA

 

Drodzy Maturzyści, 

postanowiłam jeszcze wrócić do Lalki Bolesława Prusa. Proponuję lekturę dwóch bardzo ciekawych artykułów, poszerzających nie tylko wiedzę o tej lekturze, ale też inspirujące do osobistego spojrzenia na tę arcypowieść polskiego pozytywizmu:

Anna Bolecka: Co Lalka ma w środku?

Magdalena Tulli: Kobiety, Żydzi i Nieszczęśliwy Kraj

Polecam stronę internetową, do której adres znajdziecie pod tymi artykułami. 

 

 

MAGDALENA WOŹNIAK:

 

KLASA 1 A i B 

Niektórzy mają zaległą pracę na temat wybranej jednej wspólnoty działającej na łonie Kościoła Katolickiego. Inni powinni mi oddać kartę pracy. Proszę zrobić zdjęcie bądź skan, jeśli macie taką możliwość i przesłać mi można na maila.

Mój adres: magdalenahanska00@gmail.com

Ponadto proszę napisać pracę na temat: CHRZEŚCIJANIN WOBEC CIERPIENIA. Tzn. Jaka powinna być postawa chrześcijanina wobec cierpienia. Proszę podać przykłady biblijne postaci, które zmierzyły się z cierpieniem czy to fizycznym czy to duchowym.

KLASA 2 A i B

Proszę o przesłanie na maila: magdalenahanska00@gmail.com zaległej pracy na temat cierpienia. Ponadto proszę wypełnić kartę pracy.

KARTA PRACY

KLASA 3 A i B 

 

KARTA PRACY 1

KARTA PRACY 2

Proszę o przesłanie na maila: magdalenahanska00@gmail.com zaległej pracy na temat cierpienia.

Ponadto proszę wypełnić kartę pracy, którą rozdałam Wam w środę 11 marca.

 

 

PAWEŁ GOLISZEK

Klasa IA

Realizacja rysunkowego projektu medalu na igrzyska olimpijskie. Termin na realizjacje 7 kwietnia.
Prace do korekty proszę przesyłać na e-mail podanym w wiadomości w dzienniku LIBRUS

 

PAWEŁ GOLISZEK i MACIEJ KUPIDURA

Klasa IIIB

Realizajca scenografii do animacji trójwymiarowej. Pierwszy etap do 2 kwietnia.
Prace do korekty proszę przesyłać na e-mail oraz za pomocą Microsoft Teams

 

 

 

LUCYNA GRABOWSKA

 

Drodzy uczniowie – przyszli maturzyści

Zaistniała sytuacja zmusza was do zintensyfikowania indywidualnej nauki i samodzielnego przygotowania do egzaminu maturalnego, w związku z tym biblioteka będzie proponowała ciekawe artykuły o obowiązkowych lekturach, które pozwolą wam je przypomnieć i zainspirują do szerszego, a może innego spojrzenia na omówione teksty.

Zachęcam Was do odwiedzania strony internetowej: www.ninateka.pl  Znajdziecie tam filmy, spektakle teatralne i felietony na temat literatury. Polecam szczególnie felietony prof. Rutkowskiego.

Dziś polecam trzy bardzo ciekawe artykuły o Lalce Prusa.

Artykuł 1

Artykuł 2

Artykuł 3

Lucyna Grabowska

 

IWONA RYNKOWSKA:

Klasa III A i III B - POLE POWIERZCHNI OSTROSŁUPA

Klasa IV A i IV B - PRÓBNA MATURA NR 1 

 

KATARZYNA KAWKA:

Klasy 1:

ZADANIA DLA KLAS 1A i 1B
SCHEMAT OPISU RZEŹBY (klasy 1)

Klasy 2:

ZADANIA DLA KLAS 2a 2b

Klasy 3:

BAROK ARCHITEKTUKRA
BAROK TEST (DOC)
BAROK TEST (PDF)
ĆWICZENIA KLASYCYZM (DOC)
ĆWICZENIA KLASYCYZM (PDF)
INFORMATOR MATURALNY - KRYTERIA OCENIANIA WYPRACOWANIA strona 11 i 12
ROKOKO (DOC)
ROKOKO (PDF)
TEMATY WYPRACOWAŃ - BAROK
ZADANIA DLA 3A
GIOTTO CHOMRANIC (PREZENTACJA PPT)