Bożena Mierzwiak - ukończyła Wydział Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawski, Podyplomowe Studia Wiedzy o Kulturze w Instytucie Kultury Polskiej UW oraz kurs kwalifikacyjny Zarządzania w oświacie CENSA. Pracuje w placówce od 1983 r. W 2008 roku została wicedyrektorem. Jest nauczycielką dyplomowaną, szczególnie zasłużoną dla rozwoju intelektualnego i artystycznego uczniów PLSP. Pełni funkcję egzaminatora, sprawdzając zarówno prace pisemne w OKE, jak również przeprowadzając egzaminy ustne w PLSP oraz innych szkołach artystycznych. Od 2007 jest członkiem Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej dla nauczycieli szkolnictwa artystycznego, powołanym przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Brała udział w wielu posiedzeniach komisji. Jest również ekspertem do spraw awansu zawodowego nauczycieli. Dzięki niej szkoła poszerzyła swoją działalność o realizację programu „Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej” przy kinie Muranów. Jest członkiem Zarządu Głównego Stowarzyszenia Nauczycieli Polonistów w Polsce.
Małgorzata Szmidt
Karolina Cieślak - absolwentka Uniwersyteckiego Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim oraz Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Humanistyczno-społecznym SWPS. Zawód nauczyciela został jej przepowiedziany przez kolegę w liceum w formie żartu, który z czasem się urzeczywistnił. Jest związana z PLSP od 2008r. Jej pasją są języki obce.
Milena Iwanicka-Giereś – ukończyła filologię angielską o specjalizacji językoznawczej – specjalność pedagogiczna na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studia podyplomowe w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Organizacji w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie zdobywała pracując w szkołach językowych oraz prowadząc kursy o charakterze biznesowym w międzynarodowych firmach. W PLSP pracuje od 2010 roku.
Aleksandra Klanowska – ukończyła Filozofię na Wydziale Filozofii i Socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, a następnie podyplomowe Studia Menedżerskie w Zakresie Zarządzania w Kulturze na Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Kwalifikacyjno-Metodyczne Studia Nauczania Języka Angielskiego na Uniwersytecie SWPS w Warszawie. Nauczaniem języka zajmuje się od kilkunastu lat. Zawodowo i z pasji zajmuje się również filmem. Pracowała m.in. przy selekcji filmów i organizacji takich festiwali filmowych jak Warszawski Festiwal Filmowy, Planete Doc Review (obecnie Millennium Docs Against Gravity) czy Libertas Film Festiwal w Dubrowniku a także przy organizacji i promocji Polskich Nagród Filmowych Orły. Pracowała również w Stowarzyszeniu Filmowców Polskich jako rzecznik prasowy i kierownik działu PR i Marketingu.
Magdalena Waczkowska - absolwentka Wydziału Germanistyki Uniwersytetu Wrocławskiego. Po ukończeniu studiów pracowała przez pewien czas jako nauczycielka języka niemieckiego. Była pilotem grup młodzieży niemieckiej przyjeżdżających do Polski w ramach ASF (Akcja Znaku Pokuty – Służby dla Pokoju). Tłumaczyła książki kulinarne. Była też lektorką w szkołach językowych. Współpracowała z wydawnictwem Bertelsmann. W PLSP pracuje od roku 2007. Jest nauczycielem dyplomowanym.
Donata Zwolak – absolwentka filologii germańskiej Uniwersytetu Rzeszowskiego. Autorka testów egzaminacyjnych oraz egzaminator maturalny. Miłośniczka muzyki w wydaniu koncertowym od Chopina do Rammsteina. Wielbicielka berlińskich murali i wiedeńskiej kawy.
Marta Sieradzka - ukończyła studia magisterskie w zakresie historii na Uniwersytecie Warszawskim, a także Podyplomowe Studia w zakresie politologii kwalifikujące do nauczania WOS i Podstaw Przedsiębiorczości. Jest nauczycielem dyplomowanym. Pełni funkcję opiekuna Samorządu Szkolnego, redaguje dokumenty szkolne (w tym statut). Sprawuje nadzór merytoryczny nad szkolnymi uroczystościami, które upamiętniają narodowe święta.
Sylwia Aniszewska - absolwentka Wydziału Matematyki i Informatyki na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Wydziału Matematyczno-Przyrodniczego na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. W PLSP uczy matematyki. Lubi podróżować, czytać. Wolne popołudnia chętnie spędza na kręgielni lub w teatrze.
Iwona Rynkowska - ukończyła matematykę teoretyczną na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe w zakresie pedagogiki dla nauczycieli na Wydziale Pedagogicznym UW. Jest nauczycielem dyplomowanym z wieloletnim doświadczeniem w pracy dydaktycznej. Jako egzaminator bierze udział w pracach OKE w Warszawie.
Krzysztof Pochwicki - ekolog, biolog, historyk (związany z Legio XXI Rapax – grupą odtwarzającą legion rzymski). Ukończył też studia na Akademii Obrony Narodowej w Rembertowie. Pisze teksty popularyzujące wiedzę (w tym książkę „Cywilizacja traw”, 2012). Współpracował z nieistniejącym już pismem „Gameranking” oraz miesięcznikiem „21 Wiek”. Obecnie publikuje głównie w Internecie. Dumny ojciec (syn Szymon), dbający o kota-oryginała (Bidona). Fan zespołu Laibach.
Michał Mierzwiak - jest absolwentem geografii (Wydział Geografii i Studiów Regionalnych, Uniwersytet Warszawski) oraz technologii energii odnawialnej (Wydział Inżynierii Produkcji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego). Interesuje się turystyką oraz wspinaczką. Pracuje również jako pracownik dydaktyczny Wojskowej Akademii Technicznej
Agnieszka Wróblewska - nauczycielka chemii i fizyki, absolwentka Akademii Podlaskiej w Siedlcach (Obecnie Uniwersytet Humanistyczno- Przyrodniczy) magister chemii z fizyką z przygotowaniem pedagogicznym. W wolnym czasie interesuje ją dobra książka, film lub haft krzyżykowy.
Sławomir Opasiński – absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Olsztynie (wydział matematyczno-przyrodniczy), ukończył także Podyplomowe Studium Informatyki w Warszawie. Jego pasją jest fotografia i turystyka.
Piotr Kwiatkowski – absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej, ukończył także liczne kursy trenerskie i instruktorskie ( między innymi kurs personalnego trenera siatkówki, kursu instruktora windsurfingu i narciarstwa). Organizuje zajęcia na basenie oraz w szkole biorąc pod uwagę potrzeby i możliwości uczniów. Prowadzi także zajęcia z tańca. Organizuje w szkole tzw. sportowe przerwy. Jest nauczycielem dyplomowanym. Poza szkołą jest instruktorem narciarstwa i windsurfingu.
Dominika Szwed-Walkiewicz - w roku 2008 ukończyła studia magisterskie w Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie na kierunku Wychowanie Fizyczne. Jest aktywnym pedagogiem z dziesięcioletnim stażem pracy. Dodatkowo po przebytych kursach: na trenera personalnego, instruktora Aqua Fitness, na instruktora oraz trenera II klasy tenisa ziemnego, a także instruktora Programu Spinning. Nauczycielka wychowania fizycznego w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych im. Wojciecha Gersona w Warszawie, protokolantka rad pedagogicznych.
Magdalena Woźniak - ukończyła Instytut Studiów nad Rodziną na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Podyplomowe Studia w zakresie Teologii Ogólnej (UKSW), Studia Doktoranckie w zakresie nauk teologicznych – teologia apostolstwa (UKSW) oraz Studia Podyplomowe w zakresie przedsiębiorczości na Wydziale Zarządzania UW. Współpracuje z Pallotyńską Fundacją Misyjną Salvatti, Stowarzyszeniem Misji Afrykańskich oraz z Sekretariatem Misyjnym Jeevodaya. Organizuje katechezy misyjne. W celu realizowania programu wychowawczego szkoły i szerzenia profilaktyki współpracowała z Dominikańskim Ośrodkiem Informacji o Sektach i Nowych Ruchach Religijnych. Jest przewodniczącą Zespołu do spraw Monitoringu i Ewaluacji. Jako przewodnicząca kieruje badaniami jakości pracy szkoły, opracowując dokumentację i wnioski z badań.
Anna Nasiadek – ukończyła filozofię i historię sztuki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jest nauczycielem mianowanym, pracuje w PLSP od 2005 r.
Katarzyna Kawka - ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Jest nauczycielem dyplomowanym. Jako egzaminator maturalny przedmiotu historia sztuki przewodniczący Zespołowi Egzaminatorów i bierze udział w pracach Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Warszawie. Odnosi znaczące sukcesy pedagogiczne; kilkunastu jej uczniów zostało finalistami i laureatami Olimpiady Artystycznej – sekcja plastyki i zdobyło indeksy do wyższej uczelni na kierunek historia sztuki. Jest inicjatorką i organizatorką ogólnopolskiego konkursu „Sztuka cenniejsza niż złoto”. Wychowała wielu przyszłych historyków sztuki. Jest współautorką programu nauczania historii sztuki, opublikowanego przez CEA w 2014 r. Uczy także w Państwowym Ognisku Artystycznym w Warszawie.
Beata Lewińska ukończyła Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu, historię sztuki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz studia doktoranckie z zakresu nauk humanistycznych – historii sztuki w Instytucie Sztuki PAN. Od kilkunastu lat pracuje na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie wykłada między innymi dydaktykę i metodykę nauczania historii sztuki. Pełni funkcję rzeczoznawcy podręczników nauczania plastyki w MEN. Jest autorką programu nauczania historii sztuki, dopuszczonego w 2005 roku przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego do użytku w szkołach plastycznych, współautorką programu nauczania historii sztuki z 2014 r., a także autorką wielu podręczników, przewodników metodycznych, albumów i opracowań oraz artykułów o sztuce, w tym książki: Kształcenie artystyczne w szkołach plastycznych w Polsce w latach 1944-2017. Recenzowała obowiązujące do 2017 roku podstawy programowe plastyki i historii sztuki MEN, w 2016 roku została koordynatorem podstaw programowych plastyki i historii sztuki w MEN. Stale współpracuje z Okręgową i Centralną Komisją Egzaminacyjną, zwłaszcza w zakresie formułowania wymagań edukacyjnych egzaminu maturalnego z historii sztuki. Jest ekspertem do spraw awansu zawodowego nauczycieli.
Anna Wigura jest absolwentką Liceum Plastycznego w Katowicach, historii sztuki oraz Studium Pedagogizacji na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Od 2007 roku jest związana z edukacją muzealną, współpracowała z Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, Muzeum Narodowym, Zachętą oraz Centrum Sztuki Współczesnej w Warszawie. Uczy historii sztuki w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych (od 2018 roku), 21 Społecznym Liceum Ogólnokształcącym im. Jerzego Grotowskiego (od 2008 roku) oraz jest specjalistką do spraw edukacji w Muzeum Warszawskiej Pragi (od 2014 roku). Jest egzaminatorką maturalną. Na swoich lekcjach próbuje nie tylko przekazać wiedzę, ale przede wszystkim kształtować w uczniach umiejętność analitycznego i refleksyjnego podejścia do dzieła sztuki. Najbardziej cenię artystów XX i XXI w. Lubi oglądać filmy dokumentalne, seriale kryminalne, interesuje się też varsavianistyką. W wolnych chwilach najczęściej głaszczę swoje koty.
Zuzanna Krasuska - ukończyła Liceum Plastyczne im. W. Gersona w Warszawie, a następnie Wydział Architektury Wnętrz na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (dyplom w Pracowni Projektowania Wystaw) oraz Podyplomowe Studium Pedagogiczne na ASP w Warszawie. Uczestniczyła w stażach m.in. odbyła staż w Muzeum Powstania Warszawskiego przygotowując materiały promocyjne dla Warszawskiego Fotoplastykonu. Zawodowo zajmuje się projektowaniem wnętrz. W swoich projektach otwarta jest na eksperymenty formą i kolorem. Ceni sobie różnorodność w podejściu do tematów projektowych. Jej pasją jest rzeźba. Od 2015 roku ponownie zawitała w mury szkolne- tym razem w roli nauczyciela. Zawodowo zajmuje się projektowaniem wnętrz. W swoich projektach otwarta jest na eksperymenty formą i kolorem. Ceni sobie różnorodność w podejściu do tematów projektowych. Jej pasją jest rzeźba. Od 2015 roku ponownie zawitała w mury szkolne- tym razem w roli nauczyciela. W 2019 roku zdobyła tytuł doktora. Jest zawodowym projektantem wnętrz, który ma na koncie liczne realizacje. W swoich projektach otwarta jest przede wszystkim na eksperymenty formą i kolorem. Jej pasją jest rzeźba.
Zuzanna Muraszkiewicz - absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie oraz wydziału Architektury Wnętrz Warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Od kilkunastu lat zajmuje się projektowaniem wnętrz mieszkalnych i komercyjnych oraz mebli. Była wykładowcą w Społecznej Akademii Nauk. W wolnych chwilach zajmuje się ceramiką.
Piotr Trusik – ukończył Liceum Plastyczne im. Wojciecha Gersona w Warszawie oraz z wyróżnieniem wydział Grafiki warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem i projektowaniem. Jest miedzy innymi 4- krotnym stypendystą MKiDN, 3- krotnym stypendystą Rektora Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jego prace były wystawiane między innymi w Paryskim Luwrze, Tokio, Nowym Jorku etc. Sztuka to jego pasja, która skłania do pogłębiania wyrazu, trwania w niej i ciągłego tworzenia.
Tomasz Barszcz – ukończył Wydział Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (dyplom w pracowni Jana Tarasina). Od 1994 roku naucza rysunku i malarstwa w PLSP. Jest nauczycielem dyplomowanym i czynnym artystą. W swojej twórczości malarskiej koncentruje się na tematyce martwej natury, portretu i wielu innych gatunków. Najistotniejszym środkiem wyrazu jest światło, które nadaje każdej z prac określony klimat. Brał udział w kilkudziesięciu wystawach zbiorowych, oraz wielu wystawach indywidualnych. Jego uczniowie uczestniczą w konkursach i przeglądach, zdobywając liczne nagrody.
Piotr Kraminer-Kaliciński – ukończył Wydział Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (dyplom w pracowni Jacka Sienickiego). Od 1987 roku naucza rysunku i malarstwa w PLSP. Jest nauczycielem dyplomowanym i czynnym artystą. Brał udział w wielu wystawach zbiorowych (najczęściej poplenerowych). Ma na swym koncie kilka wystaw indywidualnych. Uprawia malarstwo w technikach: olejnej, akrylowej i akwarelowej. Maluje z wyobraźni i z natury. Jego malarstwo ma bardzo osobisty, ekspresyjny charakter.
Jerzy Mierzwiak – ukończył Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu, a następnie studia na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jest aktywnym artystą, wypowiadającym się w wielu dziedzinach: grafika, malarstwo, rzeźba, architektura wnętrz. Do najważniejszych jego realizacji należą m.in: Identyfikacja graficzna studia koncertowego Polskiego Radia S 1 im. Witolda Lutosławskiego, Identyfikacja graficzna firmy wydawniczej HERAION w Szwajcarii, Pomnik – krzyż papieski w Warszawie na placu Piłsudskiego (współautorstwo) oraz liczne opracowania graficzne książek, folderów, katalogów i plakatów. Jako nauczyciel pracuje ponad 30 lat w szkole. Ponad 15 lat pracował, jako wykładowca akademicki. Kilkuset jego wychowanków ukończyło uczelnie artystyczne w kraju i za granicą. Wielu z nich zostało laureatami konkursów plastycznych – krajowych i zagranicznych, a także stypendystami Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jest współautorem programu nauczania rysunku i malarstwa dopuszczonego w 2006 r. do użytku w szkołach plastycznych przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz autorem programu nauczania rysunku i malarstwa, opublikowanego przez CEA w 2015 r. Jest ekspertem do spraw awansu zawodowego nauczycieli.
Stefan Żuchowski – jest absolwentem Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie. Ukończył Wydział Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (dyplom z wyróżnieniem rektorskim w pracowni Ludwika Maciąga, aneks z grafiki warsztatowej u prof. Andrzeja Rudzińskiego). Od 1980 roku naucza rysunku i malarstwa w ZPSP, a od 1988 w Państwowym Ognisku Artystycznym. Zajmuje się czynnie malarstwem, przede wszystkim portretowym i od roku 1990 – filmem dokumentalnym. W 1981 roku oraz w 2014 roku był stypendystą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. W latach 1994-2000 związany był z grupą artystyczną „Galerii pod Kasztanami”.
Paweł Goliszek - studiował na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jest aktywnym artystą i pedagogiem z ponad dwudziestoletnim stażem pracy. W pedagogice odnosi znaczące sukcesy. Jego uczniowie reprezentujący szkołę na Makroregionalnych Przeglądach z rzeźby uzyskują wysoką punktację. Wychował kilku finalistów i laureatów Ogólnopolskiego Przeglądu w dziedzinie rzeźby. Jako artysta uprawia małą formę rzeźbiarską (odlewy brązowe). Jest współautorem programu nauczania rzeźby dopuszczonego w 2006 r. do użytku w szkołach plastycznych przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz współautorem programów nauczania: rzeźby i technik rzeźbiarskich, opublikowanych przez CEA w 2015 r.
Paweł Kasprzak - studiował na Wydziale Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jest aktywnym artystą i pedagogiem z ponad dwudziestoletnim stażem pracy. W pedagogice odnosi znaczące sukcesy. Wśród jego uczniów byli laureaci Ogólnopolskiego Przeglądu. Na przeglądach Makroregionalnych uczniowie z jego pracowni uzyskują wysoką punktację. Jest autorem programu nauczania rzeźby dopuszczonego w 2006 r. do użytku w szkołach plastycznych przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz współautorem programów nauczania: rzeźby i technik rzeźbiarskich, opublikowanych przez CEA w 2015 r. Uczy także w Państwowym Ognisku Artystycznym w Warszawie.
Paulina Pietruszka - absolwentka Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Była studentką wybitnego polskiego rzeźbiarza Jana Kucza. Studia ukończyła w 2006 roku. Studiowała również filozofię na Uniwersytecie Warszawskim, kończąc studia w 2008 roku. Obecnie mieszka na Warmii i uczy także rzeźby w Liceum Plastycznym w Olsztynie. Przedmiotem jej zainteresowań jest szeroko pojęta przestrzeń dająca możliwość kreacji i poznawania świata.
Marta Kowalska – Ukończyła Ogólnokształcącą Szkołę Sztuk Pięknych w Warszawie. Jest absolwentką studiów magisterskich na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Grafiki, gdzie obroniła pracę dyplomową z oceną celującą i wyróżnieniem. Absolwentka klasy Brand Design we francuskiej L'École de Design Nantes Atlantique. Zawodowo zajmuje się projektowaniem graficznym i fotografią, współpracując z klientami korporacyjnymi, start-upami i sektorem kulturalnym.
Maciej Kupidura – jest absolwentem Ogólnokształcącej Szkoły Sztuk Pięknych w Warszawie. Ukończył Grafikę komputerową w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie. Obronił pracę dyplomową z projektowania gier z wykorzystaniem grafiki komputerowej. W PLSP pracuje jako nauczyciel zawodu i projektowania multimedialnego od 2015 roku. Na zajęciach technik rzeźbiarskich uczy modelowania 3D w programie ZBrush. Zawodowo zajmuje się grafiką komputerową.
Maciej Jędrzejec - jest grafikiem, filmowcem, twórcą animacji oraz fotografem. Okazjonalnie prowadzi też zajęcia z zakresu programów graficznych pakietu Adobe. Studiował Informatykę i Ekonometrię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończył Policealne Studium Fototechniczne w Zespole Szkół Fototechnicznych w Warszawie, a następnie studia licencjackie na Wydziale Sztuki Nowych Mediów w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych (dyplom z animacji). Następnie ukończył studia magisterskie na Wydziale Sztuki Mediów na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, gdzie również obronił dyplom z Animacji oraz VIDEOMAPPINGU. Współpracuje z wieloma instytucjami oraz wydawnictwami.
Konrad Wieniawa-Narkiewicz – Ukończył Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Warszawie, a następnie Wydział Grafiki PWSSP w Łodzi W 2017 roku uzyskał tytuł doktora w Instytucie Artystycznym Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Jako artysta miał około 30 wystaw w kraju i za granicą. Osiąga sukcesy w konkursach artystycznych, z których najważniejszym jest Grand Prix na Międzynarodowym Biennale Malarstwa - „Quadro Art.” w 2014r. w Łodzi. Zajmuje się ilustracją książkową, projektowaniem graficznym oraz projektowaniem wnętrz. Jest współautorem programu nauczania reklamy wizualnej, dopuszczonego w 2006 r. przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego do użytku w szkołach artystycznych, współautorem podstawy programowej w zakresie projektowania graficznego oraz autorem programu nauczania .
Magdalena Kacała – absolwentka studiów magisterskich na kierunku pedagogika w Wyższej Szkole Pedagogicznej oraz Podyplomowych Studiów Przedsiębiorczości w Szkole Głównej Handlowej. Ukończyła m. in. 100-godzinny kurs z zakresu terapii CBT dzieci i młodzieży. Od 10 lat zawodowo związana ze szkolnictwem artystycznym. Mężatka, mama 2 synów.
Monika Jasińska
Dorota Kalinowska – absolwentka Bibliotekoznawstwa, Archeologii, Historii oraz Muzealnictwa na Uniwersytecie Warszawskim. Interesuje się historią, oraz historią książki. Swoją wiedzę wykorzystuje w kontaktach z młodzieżą. Prowadzi lekcje biblioteczne dotyczące „Biblioterapii dzieci i młodzieży” oraz cykl zajęć o „Bohaterach Polskich". Przybliża młodzieży sylwetki ludzi, którzy na trwale zapisali się w historii Polski, zachęcając jednocześnie do czytania książek. Jej humanistyczne wykształcenie często jest wykorzystywane w pracy szkoły prowadzi lekcje zastępcze z historii, języka polskiego, historii sztuki.